do góry
więcej
TIM logo

TIM

Po latach tworzenia sieci hurtowni elektrycznych TIM SA zdecydował się na zmianę modelu działania i postawienie na handel online. Tak powstał unikalny w branży elektrotechnicznej model biznesowy, który zaowocował licznymi nagrodami i wyróżnieniami, nie tylko od sektora e-commerce. Jednocześnie TIM pozostaje stabilną i transparentną spółką, od lat obecną na warszawskim parkiecie.

W 2013 r. TIM SA przeobraził się z budowanej przez 25 lat sieci hurtowni elektrycznych w nowoczesnego dystrybutora elektrotechniki, który ok. 70% przychodów uzyskuje ze sprzedaży online. TIM stał się – niczym samochód hybrydowy – połączeniem nowoczesnej technologii (e-commerce jak silnik elektryczny) i sprawdzonych kompetencji handlowców oraz przedstawicieli handlowych (silnik spalinowy).

TIM SA oferuje najszerszy w Polsce wybór artykułów elektrotechnicznych wysyłanych w 24 godziny od złożenia zamówienia. Nieustannie zwiększamy liczbę towarów magazynowych, a więc stale składowanych w naszym centrum logistycznym. W chwili uruchomienia e-sklepu w lipcu 2013 r. było to 11 000 unikalnych produktów, pod koniec I półrocza 2018 r. – niemal 68 000. Prawie trzy razy tyle oferujemy stałym klientom z sektora B2B na zamówienie (zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu dni).

Obiekt w podwrocławskich Siechnicach, którego operatorem jest należąca do TIM-u spółka 3LP, realizuje zamówienia nie tylko od klientów TIM SA. To bowiem jedno z największych i najnowocześniejszych centrów logistycznych w Polsce, oferujące zautomatyzowany outsourcing usług logistycznych podmiotom z sektora e-handlu.

kontakt

Jesteś producentem oświetlenia?

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.